De VoIP-oplossing van Gflex als verlengstuk van uw ICT-omgeving

Efficiënter werken dankzij een goede telefonieoplossing? Neem contact op!

Slim aan de slag?

Wat moet u allemaal doen om over te stappen op VoIP? En waar moet u rekening mee houden? Wij helpen u daar graag bij. In ons VoIP-stappenplan vertellen wij u hoe u in 8 stappen de overstap maakt.

Download het VoIP-stappenplan

Over VoIP van Gflex

Wat is VoIP Telefonie?

VoIP staat voor Voice over Internet Protocol, ook wel Voice over IP genoemd of te wel; bellen over het internet. U kunt met VoIP bellen via uw computer, uw smartphone of een speciaal telefoontoestel. De oplossing is stabiel, gebruiksvriendelijk en goed te beveiligen. Daarnaast beschikt u over allerlei handige opties. U kunt bijvoorbeeld flexibel doorschakelen en gesprekken voeren met drie of vier personen tegelijkertijd.

Bekijk hier onze VoIP-commercial;

Om deze video te bekijken moet je toestemming geven voor marketing cookies.

Bekijk hier onze andere video’s

Wat heeft u aan VoIP Telefonie?

VoIP biedt lage verbruikskosten. Bovendien werkt u efficiënt. Medewerkers staan niet meer bij elkaar in de wacht, omdat ze elkaars beschikbaarheid kennen. Hoe meer medewerkers u heeft, hoe meer tijd u bespaart! Een ander sterk punt is de flexibiliteit: u kunt eenvoudig gebruikers toevoegen of verwijderen. Ook krijgt u er allerlei extra mogelijkheden bij. Zo maakt VoIP het mogelijk om openingstijden in te stellen, belgroepen in te richten of uw CRM- of ERP-systeem te koppelen.

Met VoIP investeert u in optimale bereikbaarheid. Klanten krijgen altijd de juiste persoon aan de lijn, u hoeft geen gesprek meer te missen en kunt eenvoudig een boodschap instellen wanneer u er even niet bent. VoIP is beschikbaar in verschillende varianten. Benieuwd naar de mogelijkheden? Neem dan contact met ons op.

De oplossing van Gflex

De oplossing van Gflex is gebaseerd op het platform van innovaphone, een Duitse fabrikant die een zeer flexibele oplossing biedt met een eigen platform, toestellen en software, zowel op locatie als in de Cloud. Dankzij de flexibiliteit van het platform wat helemaal op de wensen van de klant aan te passen valt, kan Gflex een oplossing op maat bieden.

Voordelen van VoIP

Lage vaste kosten

In tegenstelling tot de kosten van een ISDN- of een Analoge-lijn, liggen de vaste kosten van VoIP een stuk lager. Ook kunt u deze eenvoudig op- of afschalen.

Voordelige beltarieven

Met VoIP van Gflex profiteert u van voordelige beltarieven. Die bestaan uit opstartkosten en beltikken. U betaalt enkel wat u verbruikt, niets meer en niets minder.

Gratis onderling bellen

Heeft u meerdere vestigingen of collega’s die veel onderweg zijn? Met VoIP kunt u onderling gratis met elkaar bellen of een conference-call opzetten met klanten.

Bring your own device

Met VoIP kunt u elk Apple of Android toestel voorzien van een handige app waarmee u kunt bellen. Of kies voor een vast-mobiel integratie met elk gewenste provider.

Doorschakeling instellen

U bent tijdelijk niet aanwezig, op vakantie of gewoon even niet bereikbaar. Dan stelt u met één druk op de knop een doorschakeling in naar uw collega of uw mobiele telefoon.

Slimme call-flows

Met een call-flow bepaald u welke route een inkomend gesprek aflegt en hoe lang deze bij iemand wordt aangeboden. Op deze manier zult u nooit meer één gesprek missen.

Handige keuzemenu’s

Om er voor te zorgen dat een inkomend gesprek direct bij de juiste afdeling terecht komt, kunt u kiezen voor handige keuzemenu’s. U kunt deze zelf inspreken.

Status van collega’s

Wanneer u of een collega in gesprek is, is dit zichtbaar. Zo weet u direct of een collega beschikbaar is en hoeft u niet onnodig te bellen. Zo werkt u efficiënter.

Outlook-integratie

Met de Outlook-integratie wordt uw agenda automatisch gesynchroniseerd met uw status. Zo zien uw collega’s direct of zij u wel of niet kunnen storen.

Zij kozen ook voor de VoIP-oplossing van Gflex:

Telefoonboek

Het papieren telefoonboek is verleden tijd. Met de oplossing van Gflex heeft u één centraal telefoonboek waar al uw medewerkers in kunnen zoeken naar contactpersonen. Zo zijn altijd de juiste nummers bekend en voorkomt u een versnippering aan gegevens. Liever een integratie met uw CRM-pakket? Ook dit is mogelijk.

Meerdere toestellen

We zijn steeds mobieler en steeds vaker onderweg. Met de oplossing van Gflex kunt u meerdere toestellen koppelen aan één gebruiker. Hierdoor bent u op alle toestellen bereikbaar zoals een vast toestel op kantoor, uw smartphone of een toestel op kantoor aan huis. Op alle toestellen beschikt u over dezelfde functionaliteiten.

Terugbelverzoeken

Het komt wel eens voor dat u in gesprek bent en dat u iemand moet terugbellen. Maar wat was het nummer ook alweer? Binnen de oplossing van Gflex kunt u met één druk op de knop een terugbelverzoek aanmaken in Outlook. Alle gegevens zoals naam, bedrijfsnaam en telefoonnummer worden automatisch meegenomen.

Abonnementen en prijzen

Abonnementen en prijzen

ZZP

  • Eén vast nummer
  • Flexibel bereikbaar
  • Integratie vast en mobiel
  • Bellen vanaf iedere locatie

Klein bedrijf

  • Efficiëntere doorschakeling
  • Integratie vast en mobiel
  • Bellen vanaf iedere locatie
  • Keuzemenu programmerig
  • Wachtmuziek / Boodschappen

MKB+

  • Gratis onderling bellen
  • Statusupdates collega's
  • Outlook-integratie
  • Nummerplan en groepen
  • Chatfunctionaliteiten in één systeem
  • Videobellen, fax2mail, voice2mail, etc.

Klanten over VoIP van Gflex

‘Gflex heeft ons, samen met de fabrikant, begeleid bij dit traject. Er is goed gekeken naar een oplossing die past bij onze vragen. We merken dat we efficiënter werken. En dat terwijl we nog maar de helft van de beschikbare functionaliteiten in gebruik hebben genomen.’

Herwin | Hazeleger Kaas

‘Bij deze opdracht hebben we onze kennis van ICT en Telefonie slim gecombineerd. Dit heeft geresulteerd in de perfecte oplossing voor Hazeleger Kaas.’

Caspar van de Werfhorst | Gflex

Een keertje sparren?

Ziet u processen die slimmer of efficiënter kunnen, maar weet u niet hoe? Wij denken graag vrijblijvend met u mee!

Maak een afspraak!

Vraag het de specialist

Sydney is één van onze VoIP-specialisten en staat u graag te woord

Inventarisatiecan

Weet u niet waar u moet beginnen? Wij helpen u graag met een inventarisatiescan.

Bel mij terug

Hazeleger Kaas | VOIP Dankzij VoIP van Gflex zijn de twee locaties van Hazeleger Kaas aan elkaar verbonden met hetzelfde telefoniesysteem, maar dat niet alleen!
Kraats Kip | VoIP John van de Kraats bespaart tijd én heeft sindsdien nog niet één gesprek gemist!
Molpoly Benelux | VOIP Molpoly wilde de oude ISDN-telefooncentrale vervangen en beter bereikbaar zijn door middel van VoIP.

Waarom VoIP van Gflex

Zorgeloos

  • 24/7 bereikbaar
  • Support op afstand
  • Anders komen we gewoon langs
  • Recht is recht, krom is krom
  • Geen kleine lettertjes of contracten

We lossen het op

  • Meten is weten
  • Altijd eerst een inventarisatie
  • Flexibel, maar toch veilig
  • Het kan altijd slimmer en sneller
  • Oplossingen die echt wat opleveren

Vakidioten

  • Persoonlijk contact
  • Een vast contactpersoon
  • Volgt de laatste ontwikkelingen
  • Uitleg 'gewoon' in het Nederlands
  • Experts die met u mee denken

Veelgestelde vragen

Is mijn bedrijf klaar voor VoIP?

Er komt meer bij kijken dan alleen een telefooncentrale. Een inventarisatie op locatie is vaak de beste manier om er achter te komen of uw bedrijf klaar is voor VoIP.

Kan ik bellen zonder internet?

Ja en nee. Voor het uitbellen heeft u internet nodig (bellen over internet). Met een slimme back-up oplossing kunt u intern wel blijven bellen. Handig bij noodsituaties.

Kan ik mijn oude toestellen hergebruiken?

Dit hangt af van het type toestel. Het toestel met klaar zijn voor bellen over internet en voorzien zijn van de juiste software. Dit kunnen wij voor u inventariseren.

Wat heb ik allemaal nodig voor VoIP?

Voor VoIP telefonie heeft u drie essentiële zaken nodig; een telefoonnummer waar u op te bereiken bent, een internetverbinding en de bijbehorende (netwerk)apparatuur.

Hoe betrouwbaar is VoIP? Is er een back-up?

De Cloud-dienst van Gflex is zeer betrouwbaar en dubbel uitgevoerd. Ook een centrale bij u op locatie is dubbel uit te voeren. Wel bent u afhankelijk van internet.

Kan een oude deurbel of intercom blijven gebruiken?

Ja. Door gebruik te maken van een analoge adapter kunnen we deze koppelen aan de Cloud-dienst of de centrale bij u op locatie. Dit bespaart u een hoop extra werk.

Kan ik mijn nummers behouden?

Jazeker. Wij kunnen uw huidige nummers porteren naar VoIP. Wij doen dit op basis van ‘porting on demand’. Zo is de tijd dat u niet bereikbaar bent minimaal.

Kan ik ook nieuwe nummers aanvragen?

Ja. Steeds meer bedrijven kiezen voor een 088-nummerblok. Hier krijgt u 10 tot 100 eigen nummers. Deze kunt ook koppelen aan een gebruiker als direct nummer.

Moet ik een langdurig contract afsluiten?

Nee. U betaald bij Gflex eenmalige kosten en de maandelijkse kosten. Als u geen gebruik meer wilt maken van de diensten zijn deze per maand opzegbaar.

Relevante nieuwsberichten

VoIP-specialist Caspar vertelt; vijf redenen om afscheid te nemen van ISDN Uitgebreidere mogelijkheden tegen lagere kosten.
VIDEO: I&S Vastgoed flexibel bereikbaar dankzij VoIP van Gflex Vaste toestellen, DECT-toestellen, een app op de smartphone én software op de computer, allemaal binnen één systeem.
VIDEO: Hazeleger Kaas kiest voor VoIP van Gflex! Vaste toestellen, DECT-toestellen, een app op de smartphone én software op de computer, allemaal binnen één systeem.
Raad het geluid en win! Maak kans op een complete VoIP-installatie van innovaphone!
Uw smartphone als verlengstuk van uw telefooncentrale. Mobiel werken, maar bereikbaar zijn alsof u op kantoor zit.

Tips, tricks & updates via de mail.

Meld u aan voor onze nieuwsbrief!