dagennachtstandVoIP mogelijkheden – Dag- en nachtstand

Heeft u op dit moment hoge belkosten? Wilt u gaan besparen op telefonie? Wilt u gebruiken maken van de vele mogelijkheden van VoIP? Bekijk dan eens voor de mogelijkheden van VoIP. 1 van de mogelijkheden is dag- en nachtstand

Met de dag- en nachtstand van het Telefoon Systeem wordt automatisch het antwoordapparaat ingeschakeld in de periode dat je bedrijf telefonisch onbereikbaar is. Je kunt in plaats van het antwoordapparaat ook kiezen voor andere afwezigheidscenario’s zoals een keuzemenu of doorschakeling. Uniek aan het Telefoon Systeem is dat je verschillende afwezigheidscenario’s kunt instellen voor meerdere momenten op een dag.

dagnachtstandMeerdere dag- en nachtstanden per dag
Vanaf 08:00 uur wordt bij de dokter opgenomen met een keuzemenu: “De dokter heeft inloopspreekuur tussen 09:00 uur en 10:00 uur en telefonisch spreekuur tussen 15:00 uur en 14:30 uur. Wilt u de dokter op een ander tijdstip spreken, kies dan: 1 voor een huisbezoek; kies 2 voor een afspraak op de praktijk na 15:30 uur; kies 3 om te spreken met de doktersassistente”.

Tussen 12:00 uur en 13:00 uur, wordt het antwoordapparaat in werking gezet: “De dokter luncht op dit moment. Indien u een spoedgeval heeft, bel dan naar 015 1234567”.

Tussen 13:00 uur en 15:00 uur meldt het antwoordapparaat de volgende tekst: “De dokter doet zijn huisbezoekronde. Tussen 15:00 uur en 15:30 uur kunt u bellen voor het telefonisch spreekuur. Indien u een spoedgeval heeft, bel dan naar 015 1234567”.

Tussen 15:30 uur en 15:30 uur wordt de telefoon opgenomen door de assistente of direct door de dokter als die niet in gesprek is.

Tussen 15:30 uur en 17:00 uur wordt de telefoon opgenomen door de assistente.

Tussen 17:00 uur en 08:00 uur geeft het antwoordapparaat de melding dat de praktijk gesloten is.

Het Telefoon Systeem kan deze scenario’s dagelijks automatisch afhandelen. Het kan zelfs voor iedere dag anders. De mogelijkheden zijn letterlijk eindeloos.

NB. De antwoordapparaat functie zit standaard in het Telefoon Systeem.

 

Bekijk aan de rechter zijde van deze pagina ook de andere mogelijkheden van VoIP.

Wilt u graag beschikken over de mogelijkheid van Dag- en nachtstand en ruim 25 andere functionaliteiten? Wilt u graag gebruik maken van slimme VoIP oplossingen? Neem contact op met Gflex voor een gratis demonstratie! 0341 – 491527!

Neem contact op