VoIP: bellen over internet
Waar iedereen in de jaren negentig overstapte op ISDN, is VoIP Telefonie nu dé telefonieoplossing voor bedrijven. Met VoIP Telefonie belt u over internet. Maar hoe werkt dat eigenlijk? En wat kunt u er allemaal mee?
Wat is VoIP Telefonie?
VoIP staat voor Voice over Internet Protocol, ook wel Voice over IP genoemd. U kunt met VoIP bellen via uw computer, uw smartphone of een speciaal telefoontoestel. De oplossing is stabiel, gebruiksvriendelijk en goed te beveiligen. Daarnaast beschikt u over allerlei handige opties. U kunt bijvoorbeeld flexibel doorschakelen en gesprekken voeren met drie of vier personen tegelijkertijd.
Hazeleger Kaas vertelt over VoIP van Gflex;
Wat heeft u aan VoIP Telefonie?
VoIP biedt lage verbruikskosten. Bovendien werkt u efficiënt. Medewerkers staan niet meer bij elkaar in de wacht, omdat ze elkaars beschikbaarheid kennen. Hoe meer medewerkers u heeft, hoe meer tijd u bespaart! Een ander sterk punt is de flexibiliteit: u kunt eenvoudig gebruikers toevoegen of verwijderen. Ook krijgt u er allerlei extra mogelijkheden bij. Zo maakt VoIP het mogelijk om openingstijden in te stellen, belgroepen in te richten of uw CRM- of ERP-systeem te koppelen.
Met VoIP investeert u in optimale bereikbaarheid. Klanten krijgen altijd de juiste persoon aan de lijn, u hoeft geen gesprek meer te missen en kunt eenvoudig een boodschap instellen wanneer u er even niet bent. VoIP is beschikbaar in verschillende varianten. Benieuwd naar de mogelijkheden? Neem dan contact met ons op.
De oplossing van Gflex
De oplossing van Gflex is gebaseerd op het platform van innovaphone, een Duitse fabrikant die een zeer flexibele oplossing biedt met een eigen platform, toestellen en software, zowel op locatie als in de Cloud. Dankzij de flexibiliteit van het platform wat helemaal op de wensen van de klant aan te passen valt, kan Gflex een oplossing op maat bieden.