VoIP-specialist Caspar vertelt; vijf redenen om afscheid te nemen van ISDN

Voice over IP, ook wel bellen over het internet genoemd, biedt veel uitgebreidere mogelijkheden en is een stuk flexibeler dan het verouderde ISDN, wat per september 2019 verdwijnt. Bent u nog niet afgestapt van ISDN? We geven u vijf redenen waarom u dat wel zou moeten doen.

Meer functionaliteiten

De VoIP-oplossing van Gflex voorziet u van meer functionaliteiten. Denk aan doorschakel opties, het instellen van keuzemenu’s, chat, het aanmaken van terugbelverzoeken, beschikbaarheid van collega’s en Outlook-integratie. Bij ISDN-verbindingen zijn deze functionaliteiten vaak niet beschikbaar, of complex en kostbaar. Met een de VoIP-oplossing van Gflex is dit een fluitje van een cent!

Lagere belkosten

Bij VoIP komen investeringen in dure telefooncentrales te vervallen, deze staat namelijk in de Cloud. Ook zijn ISDN-verbindingen vaak prijzig en de belkosten een stuk duurder dan wanneer u over het internet belt.  Ook kunt u eenvoudig gebruikers toevoegen of verwijderen, waardoor u alleen betaald voor wat u gebruikt, elke maand weer.

Vast-mobiel integratie

VoIP-oplossingen zijn ideaal om snel en eenvoudig uw bereikbaarheid te vergroten. Gesprekken die binnenkomen op de vaste lijn kunnen eenvoudig worden doorgezet naar de mobiele telefoon. Op die manier bent u dus altijd bereikbaar voor uw klanten en collega’s. Zo hoeft u nooit meer een gesprek te missen! Ook kunt u overal waar u bent bellen via 4G, Wifi of via het mobiele netwerk met uw zakelijke nummer.

Perfect voor de mobiele flexwerker

Mobiel werken is voor de meeste medewerkers eerder regel dan uitzondering en daar horen ondersteunende oplossingen bij. De VoIP-oplossing van Gflex is beschikbaar in de vorm van een vast toestel, software op de computer, een mobiele app en WebRTC. Zo kunt u overal waar u ook bent gebruik maken van de VoIP-oplossing van Gflex. Op deze manier bent u in staat om overal efficiënt te communiceren met één en dezelfde oplossing.

Koppeling van CRM-oplossingen

VoIP-oplossingen kunnen worden gekoppeld aan andere programma’s, zoals CRM-systemen. Hierdoor ziet u meteen wie er belt en kunt u met één klik op de knop de klantenkaart openen. Ook kunt u eenvoudig telefoonnummers aanklikken en direct bellen, zo hoeft u niet het nummer handmatig in te toetsen. Daarnaast vindt u alle nummers terug in een centraal telefoonboek met de software op uw computer.

We komen graag met u in contact om verder te praten over de mogelijkheden die de VoIP-oplossing van Gflex u kan bieden. Laat uw telefoonnummer achter en dan bellen wij u zo snel mogelijk terug.

 

Vragen? Bel Gerwin op 088 781 00 50

Ook interessant:

AVG-klaar in 1 maand? Hier de 4 belangrijkste AVG ICT-maatregelen. Nog niet AVG-bestendig? Met deze 9 belangrijkste AVG ICT-maatregelen bent u 25 mei klaar!
Mirai-virus: Geblokkeerd door het KPN Abuse Team Al meerdere klanten van Gflex hadden geen toegang tot het internet.
Trendwatching: Microsoft 365, het nieuwe kindje van Microsoft Bestanden, applicaties en beheer, allemaal centraal geregeld dankzij Microsoft 365.

Tips, tricks & updates via de mail.

Meld u aan voor onze nieuwsbrief!