We zijn de afgelopen jaren steeds mobieler geworden. Het is dan ook een kunst om ervoor te zorgen dat iedereen kan blijven samenwerken én dat iedereen bereikbaar is. Dit geld niet alleen voor collega’s onderling, maar ook dat u bereikbaar bent en blijft voor klanten.
Mobiel én bereikbaar zijn.
Waar voorheen de medewerkers altijd op kantoor zaten, het liefst ook nog op hun eigen plek, zien we dat zij steeds vaker buiten de deur werken. Denk hierbij aan werken onderweg, vanuit huis of vanaf de locatie van de klant. Daarnaast zijn er medewerkers die sowieso niet vaak op kantoor komen, vaak wordt er gedacht dat juist voor die medewerkers een mobiele telefoon met een SIM-kaart genoeg is om iemand mobiel én bereikbaar te maken. In de praktijk zien wij toch wat anders. Om als bedrijf goed bereikbaar te zijn heeft Gflex een aantal slimme oplossingen!
Een bedrijfsnummer straalt vertrouwen uit.
Met alleen een mobiel nummer bent u er niet. Vaak is dit juist een nadeel. De manier om contact te leggen versplintert; klanten gaan via Whatsapp reageren, geven bestellingen door, bellen mobiel voor zaken die op kantoor geregeld dienen te worden of bellen op momenten waarop u niet gestoord wilt worden. Met het meegeven van een bedrijfsnummer als u uitbelt straalt u niet alleen vertrouwen uit, u centraliseert ook de manier van communiceren. Gflex biedt u verschillende manieren aan om uw smartphone te gebruiken als verlengstuk van uw telefooncentrale.
Vast-mobiel-integratie.
De naam zegt het eigenlijk al; het integreren van een vast nummer op een mobiel toestel. Het voordeel is dat u voor collega’s gewoon bereikbaar bent via het verkorte doorkiesnummer of voor klanten op uw directe nummer en voor andere weer op uw mobiele nummer. U belt dan uit via uw mobiele telefoon en wordt het bedrijfsnummer getoond, wat handig is voor bijvoorbeeld terugbel-notities. Het enige nadeel is dat het instellen van specifieke zaken zoals afwezigheid of het zien van beschikbaarheid van medewerkers hierin ontbreken.
App op uw smartphone.
We gooien het eens over een hele andere boeg. Gflex heeft een handige app voor op uw smartphone. Met deze app kunt u uitbellen via 4G, Wifi, of het mobiele netwerk. Dit zijn functionaliteiten die u zelf eenvoudig instelt en super handig zijn wanneer u bijvoorbeeld even geen of slecht internet heeft. U ziet heel eenvoudig of uw collega’s beschikbaar zijn of bijvoorbeeld in een afspraak zitten en dus niet gestoord kunnen worden. Ook heeft u altijd en overal een telefoonboek bijdehand met telefoonnummers van uw klanten en leveranciers. Het in de wacht zetten, parkeren of doorverbinden van gesprekken gebeurd binnen één druk op de knop. Het instellen van een omleiding, het aan- of afmelden van een groep zijn ook functionaliteiten die u zelf eenvoudig beheert. Met de app van Gflex bent u eigenlijk de beheerder van uw eigen telefooncentrale.
Abracadabra.
Wij snappen dat dit voor u als ondernemer als abracadabra klinkt. Wij snappen ook dat u hier als ICT-manager net zo enthousiast over bent geworden als wij dat zijn. Voor vragen, meer informatie of een demo neemt u vrijblijvend contact op met Dennis de Koning via 088 781 00 26 of mail [email protected]

Vragen? Bel Gerwin op 088 781 00 50