Doorschakelen wordt hier omleiding genoemd. Als een klant u wilt bellen en u bent in gesprek of u kunt de telefoon niet opnemen op dat moment, dan kunt u hier instellen dat de verbinding wordt doorgeschakeld naar uw collega.
Stap 1
Tik rechts boven op het zwarte knopje naast op het kleine vierkant symbool (zie afbeelding 1).
Stap 2
Tik op het zwarte knopje rechts boven naast Omleiding (bezet) of op Omleiding (geen antwoord) in dit geval kiezen we voor Omleiding (bezet) (zie afbeelding 2).


Stap 3
Toets nu het toestelnummer of naam in naar wie het doorgeschakeld moet worden als u in gesprek bent. En tik op het zwarte knopje rechts boven naast het vinkje om het te bevestigen (zie afbeelding 3).

Stap 4
U ziet nu onder Omleiding(bezet) het toestelnummer staan. Het doorschakelen is nog niet geactiveerd. U activeert het doorschakelen als u nogmaals op het zwarte knopje naast Omleiding (bezet) tikt. Wanneer het veld geelachtig is dan is het doorschakelen geactiveerd (zie afbeelding 4 en 5).

