VoIP

Hoe maak je een team aan in Teams

Microsoft is een dienst en een programma om binnen een organisatie en bedrijven communicatie makkelijk te maken.

U kunt daaronder afdelingen, branches, locaties, filialen etc. onderverdelen en dat doen we door middel van Teams.

teams algemeen
Afbeelding 1

Links in het menu gaat u naar de Teams knop.

Momenteel voor deze demo hebben wij de demo Team ingericht, maar we willen graag er eentje bij hebben voor de sales afdeling.

lid worden team
Afbeelding 2

Als u naar links onder in het menu gaat kunt u hier aanklikken “Lid worden van een team of een team maken”.

team maken
Afbeelding 3

Wij klikken dat aan, en wij willen graag een team maken voor de sales afdeling. Daar klikken wij op en wij gaan nu een geheel nieuwe team maken aanklikken.

geheel nieuw team maken
Afbeelding 4

We kunnen zeggen dat wij deze privé zetten “Mensen hebben toestemming nodig om lid te worden” of openbaar “Iedereen in uw organisatie kan lid worden”.

In dit geval kiezen wij voor privé, want niet iedereen hoeft te weten wat er in de sales kanaal afgesproken word, omgaat of gebeurd.

teamnaam
Afbeelding 5

We typen de naam in voor de kanaal en klikken op maken.

Vervolgens hebben wij het Team gemaakt en gaan wij leden uitnodigen. Administratie mag toegevoegd worden en ook directie. We klikken op toevoegen nu zien wij dat ze toegevoegd zijn en kunnen wij op sluiten drukken. Nu word u gegroet met een welkomst venster dat u succesvol een Team heeft aangemaakt en links ziet u dat u de Sales Team in de lijst staat.

welkom bij teams
Afbeelding 6

Tips, tricks & updates via de mail.

Meld u aan voor onze nieuwsbrief!