Stap 1
Download de Microsoft Extern bureaublad app vanuit de appstore (zie afbeelding 1).

Stap 2
Open de app en klik op sta toe wanneer er een melding komt.
Stap 3
Klik op het plusje en dan vervolgens op Bureaublad (zie afbeelding 2).

Stap 4
Vul bij Pc-naam Serveradres 1 in die u bij ons heeft gekregen en klik op het pijltje terug (zie afbeelding 3).

Stap 5
Klik vervolgens op de knop Gebruikersaccounts en kies voor de optie Gebruikersaccount toevoegen en vul bij Gebruikersnaam de gebruikersnaam in die u van ons heeft gekregen en vul daarna op de knop Opslaan (zie afbeelding 4 & 5).


Stap 6
Klik op Aanvullende opties en klik dan op Gateway en klik dan op Gateway toevoegen en vul bij Servernaam serveradres 2 in (zie afbeelding 6 & 7).


Stap 7
Klik als u klaar bent op de eerste pagina op de knop Opslaan en klik vervolgens op het icoon wat er zojuist is bij gekomen om te kunnen loggen (zie afbeelding 10).

Stap 8
U kunt nu inloggen met u gebruikersnaam en wachtwoord die u van ons heeft gekregen (zie afbeelding 11).

Stap 9
Vink de optie Niet meer vragen om verbinding met deze computer aan en klik op de knop Accepteren (zie afbeelding 12).
