Hazeleger Kaas | VOIP

Hazeleger Kaas is opgericht in 1922 en gespecialiseerd in het snijden en verpakken van kaas. Het bedrijf werkt voor veel bekende kaasmerken. Snelheid, flexibiliteit, innovatie en duurzaamheid vormen de belangrijkste kernwaarden.

Wat was de vraag

Het bedrijf wilde twee locaties aan elkaar verbinden met hetzelfde telefoniesysteem, overal kunnen bellen, flexibel zijn, een mobiele app inzetten, inzicht krijgen in beschikbaarheid van collega’s, chatten en gebruikmaken van een telefoonboek.

De oplossing

Tussen beide locaties hebben een glasvezelverbinding met VPN aangelegd. De locaties maken gebruik van dezelfde telefonieoplossing, die draait op één Innovaphone-centrale. Verspreid over vijfduizend vierkante meter zijn veertien DECT-zenders geïnstalleerd. Daarnaast staat op alle smartphones, zowel iOS als android, de myPBX app. Deze software draait ook op alle computers en biedt onder meer een telefoonboek, Outlookintegratie, chat en presence.

Resultaat

Hazeleger Kaas beschikt over een stabiele en flexibele telefonie-oplossing voor het gehele bedrijf. Medewerkers zijn goed bereikbaar en hebben zowel intern als extern inzicht in elkaars beschikbaarheid. Bovendien kunnen er eenvoudig gebruikers worden toegevoegd of verwijderd.

‘Gflex heeft ons, samen met de fabrikant, begeleid bij dit traject. Er is goed gekeken naar een oplossing die past bij onze vragen. We merken dat we efficiënter werken. En dat terwijl we nog maar de helft van de beschikbare functionaliteiten in gebruik hebben genomen.’

Herwin

‘Bij deze opdracht hebben we onze kennis van ICT en telefonie slim gecombineerd. Dit heeft geresulteerd in de perfecte oplossing voor Hazeleger Kaas.’

Caspar

Bekijk hier de video van deze case!

Klik hier voor de video.

Een prijswinnende
oplossing nodig?

Blijf op de hoogte van
slimme oplossingen

Vergelijkbare cases:

Molpoly Benelux | VOIP Molpoly wilde de oude ISDN-telefooncentrale vervangen en beter bereikbaar zijn.
BacBuro | Private cloud Het Bacteriologisch Adviesburo had veel ICT-problemen. Het besloot dat het roer om moest.
Hazeleger Kaas | ICT-advies Hazeleger Kaas wilde advies over telefonie. Samen hebben we de wensen geïnventariseerd, zodat we op basis daarvan een goed advies konden geven.

Tips, tricks & updates via de mail.

Meld u aan voor onze nieuwsbrief!