Hazeleger Kaas is opgericht in 1922 en gespecialiseerd in het snijden en verpakken van kaas. Het bedrijf werkt voor veel bekende kaasmerken. Snelheid, flexibiliteit, innovatie en duurzaamheid vormen de belangrijkste kernwaarden.


Wat was de vraag
Het bedrijf wilde twee locaties aan elkaar verbinden met hetzelfde telefoniesysteem, overal kunnen bellen, flexibel zijn, een mobiele app inzetten, inzicht krijgen in beschikbaarheid van collega’s, chatten en gebruikmaken van een telefoonboek.
De oplossing
Tussen beide locaties hebben een glasvezelverbinding met VPN aangelegd. De locaties maken gebruik van dezelfde telefonieoplossing, die draait op één Innovaphone-centrale. Verspreid over vijfduizend vierkante meter zijn veertien DECT-zenders geïnstalleerd. Daarnaast staat op alle smartphones, zowel iOS als android, de myPBX app. Deze software draait ook op alle computers en biedt onder meer een telefoonboek, Outlookintegratie, chat en presence.
Resultaat met VoIP
Hazeleger Kaas beschikt over een stabiele en flexibele telefonie-oplossing voor het gehele bedrijf. Medewerkers zijn goed bereikbaar en hebben zowel intern als extern inzicht in elkaars beschikbaarheid. Bovendien kunnen er eenvoudig gebruikers worden toegevoegd of verwijderd.